Service / Garantie

Retour

Voordat je ons iets toestuurt is het zeer aan te bevelen eerst even contact te hebben met ons verkoopteam.
Wij denken graag met je mee over de verzendwijze, mogelijkheden en eventuele extra kosten waar je rekening mee kunt houden.

Is je bestelling geleverd in een transportdoos?
Doe de bestelling terug in de transportdoos
✘ Niets op de originele verpakking plakken of schrijven

Kom je er niet uit? Bel ons gerust op 053 432 06 44
Reparatie en onderhoud

Voordat je ons iets toestuurt is het zeer aan te bevelen eerst even contact te hebben met ons verkoopteam.
Wij denken graag met je mee over de verzendwijze, mogelijkheden en eventuele extra kosten waar je rekening mee kunt houden.

Zorg voor een verpakking die tegen een stootje kan…
… en die wij opnieuw kunnen gebruiken!
Verzeker, in geval van hoge waarde zelf het pakket

Periodiek onderhoud

Wil je graag dat jouw materialen een periodieke onderhoudsbeurt krijgen?
Dan kunnen wij hiervoor een onderhoudscontract aanbieden.
Neem hiervoor contact op ons verkoopteam.

Garantie

Natuurlijk hopen we allemaal dat jouw producten een heel leven mee gaan!
Maar mocht er toch iets stuk gaan geeft Rolight op alle producten 2 jaar garantie, tenzij dit nadrukkelijk anders beschreven is.
De kleine lettertjes vind je in onze leveringsvoorwaarden.


Heb je een defect product binnen de garantietermijn?
Dan controleert onze technische dienst voor je wat de mogelijkheden zijn.
Via jouw account kun je dit aanmelden ter reparatie of onderhoud.

24/7 Technische Ondersteuning

Onze technische support is 24/7 bereikbaar.
Ook buiten kantooruren proberen wij jou te helpen bij onverwachte technische problemen.

In show kritische situaties kun je een bericht achterlaten op ons algemene nummer: 053 432 06 44

Je hoeft alleen jouw naam, telefoonnummer en een korte probleemomschrijving in te spreken.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.